.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز:

در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند. شهادت همسر و دختر برادر معاون رئیس جمهوری در حادثه تروریستی کرمان
شمال نیوز: در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است. چرا حاج قاسم به سراغ احمدشاه مسعود رفت؟
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است.(ادامه)
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک، در سیستان و بلوچستان برگزار شد. تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک، در سیستان و بلوچستان برگزار شد.(ادامه)
اسامی 25 نماینده رد صلاحیت شده از سوی هیات‌های اجرایی
25 نماینده فعلی مجلس از سوی هیات‌های اجرایی انتخابات رد صلاحیت شدند.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد. تحریم‌های جدید استرالیا علیه ایران
دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد.(ادامه)
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است.
دیدار جانشین فراجا با نماینده ولی فقیه در مازندران
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است. (ادامه)
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند. دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟ / برنامه هیئت‌های مذهبی مازندران در دهه اول محرم ۱۴۰۲
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند.(ادامه)
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید. دهه اول محرم ۱۴۰۲ هیئت در مازندران کجا برویم؟
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید.(ادامه)
شمال نیوز : شهردار مرزن آباد در نشست خبری با اشاره به جشنواره اکسیژن از ۷ تیرماه شروع می شود، گفت: برپایی جشن غدیر و پیاده روی از جمله برنامه ها است.

شهردار مرزن آباد : جشنواره اکسیژن از ۷ تیرماه آغاز می شود
شمال نیوز : شهردار مرزن آباد در نشست خبری با اشاره به جشنواره اکسیژن از ۷ تیرماه شروع می شود، گفت: برپایی جشن غدیر و پیاده روی از جمله برنامه ها است. (ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در انتخابات مجلس دوازدهم
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
۲ بازیکن مازندرانی در لیست نهایی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی والیبال نشسته آسیا قرار گرفتند ۲ بازیکن مازندرانی در لیست نهایی تیم ملی والیبال نشسته
۲ بازیکن مازندرانی در لیست نهایی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی والیبال نشسته آسیا قرار گرفتند(ادامه)
‌جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و ‌فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند. مرز‌های مشترک با افغانستان در کنترل نیروی زمینی ارتش قرار دارد / وضعیت مرز سیستان آرام است
‌جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و ‌فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند.(ادامه)
شمال نیوز : جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین‌الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد. جانشین فرمانده انتظامی کشور : به هیچ احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرز‌ها را ندهید / پل «ابریشم» بسته شد
شمال نیوز : جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین‌الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
تیم مازندران به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور رسید. قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی آزاد کشور
تیم مازندران به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور رسید.(ادامه)
گلایه حسن یزدانی از بی‌توجهی به قهرمانان
ستاره کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: متأسفانه هنوز پاداش رقابتهای جهانی سال گذشته به بچه‌ها پرداخت نشده که امیدوارم این موضوع برطرف شود.(ادامه)
اعلام زمان برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد
اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود.(ادامه)
باند سارقان اموال اتباع خارجی متلاشی شد
جانشین فرماندهی انتظامی کشور از متلاشی شدن باند سارقان اتباع خارجی در غرب مازندران خبر داد(ادامه)
اجازه هنجارشکنی در سواحل را نخواهیم داد
جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در رامسر گفت: اجازه هنجارشکنی در سواحل را نخواهیم داد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان را درباره دخالت مجلس در انتصابات مدیران دولتی و آسیب‌ها و آفات این کار بیان کردند. نظر نمایندگان درباره «دخالت مجلس در انتصابات» چیست؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان را درباره دخالت مجلس در انتصابات مدیران دولتی و آسیب‌ها و آفات این کار بیان کردند.(ادامه)
ورود مازندران به موج ششم کرونا/ کنترل فرزند سرکش کرونا با رعایت ۳ ضلع طلایی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه استان وارد موج ششم شده است، گفت: افزایش تعداد مراجعان سرپایی و بستری کردنایی بیانگر این موضوع است‌. (ادامه)
اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۵۲ نقطه مازندران برگزار می‌شود(ادامه)
ترکیب استانداران دولت رئیسی کامل شد +جدول
امروز آخرین استاندار جدید توسط هیئت وزیران انتخاب شد و تمامی استانداران تغییر کردند؛ در این گزارش با استانداران جدید آشنا می‌شوید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.